onsdag 10 februari 2010

Hårdrocksabstinens

Nu börjar det kittla så smått i konsertnerverna. Jag känner att det var länge sedan jag fick avnjuta lite hårdrock i glada vänners lag. Vad har då våren & sommaren att erbjuda på den fronten?

Jo enligt följande:

6 mars - Linköping Metal Massacre 4

4 april - Kamelot i Göteborg

9-12 juni - Sweden Rock Festival

7 augusti - Sonisphere Festival


Förutom dessa redan inbokade datum hoppas jag på lite strökonserter då och då för att stilla den värsta abstinensen. För den som undrar hur jag kan vara iväg på så mkt trevliga saker utan att min kära pralin morrar, kan jag meddela att hon ska med på alla utom SRF.

Bring the Heat...

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Mja, jag vet inte. Det känns som även SRF borde vara ett gemensamt event. Sug på den karamellen älskling!

Anonym sa...

Aaahahahaha... Kul skämt älskling!

joly sa...

Kamelot spelar den 10 april i Gbg, inte den 4:e... ;)